لینک‌های دوشنبه ها – خرداد ۱۳۹۶ – از بازار کار تا کتاب یوگا و دانلود فیلم و تی‌شرت

امروز، حکومت محمد ثلاث رو کشت. زندانی‌ای که کلی شک در دادرسی‌اش بود رو بدون اعاده دادرسی کشت. خانواده درخواست کرده بودن جسد تحویل پزشکی قانونی بشه ولی حکومت جسد رو زیر خاک مخفی کرد. متاسفانه امروز نمی‌تونه دوشنبه شادی باشه. ولی امیدوارم لینک‌ها مفید باشن. روحیه رو حفظ کنین چون بهترین چیزی است که ما داریم.

  • این پروژه های نبی است، آزاد و اوپن سورس، توضیحات مفصل هم توش داره. دانلود کننده از فیلیمو و دانلود کننده از نماوا
  • و البته سایت آرشیو ساعتی تلویزیون خبیث انحصاری جمهوری اسلامی رو هم نبی درست کرده. دلیل معرفی من اینه که دقیقا خواسته مشکلش با UX مهمل صدا و سیما رو حل کنه. همون کاری که من با پیش شماره آی آر کردم. توی تی وی تی وی تی وی آی آر می تونین راحت برنامه فلان کانال در فلان ساعت رو دانلود کنین.
  • تورینگ شاپ با اسم باحالش، یک مرکز چاپ تی شرت است. شاید به دردتون خورد (:
  • امین هم کتاب «برنامه تمرینی یوگا در ۲۸ روز» آقای ریچارد هیتلمن رو ترجمه کرده و آزاد منتشر کرده. اگر دوست داشتین از همینجا دانلود کنین به امید بدنی سالم و خندون و خوشحال و آماده تغییرات و ذهنی بدور از تشویش و هرج و مرج.

  • و این دوست خوبمون هم داره برای بچه هایی در منطقه‌ای حاشیه‌ای در استان خوزستان کتابخونه می سازه. اگر دوست داشتین کمک ما مفیده

رویداد

بازار کار

  • ما یه تیم ۳ نفره هستیم از دانشگاه شهید چمران رشت که بعد از دیدن ویدو های DevOps بستون تصمیم گرفتیم یه استارتاپ سفارش آنلاین غذا در لاهیجان به اسم فودلوپ راه بندازیم و تو این راه خیلی از آموزش‌هات استفاده کردیم. تو این پروژه هم از جنگو استفاده کردیم و خیلی هم راضی‌ایم . اما نیاز به یه برنامه نویس IOS داریم که لاهیجان سکونت داشته باشه. اگه کسی مایل بود میتونه رزومش رو به eysoon2@gmail.com بفرسته .