رادیو گیک شماره ۱ – سینگولاریتی

قسمت صفرم رادیو گیک با استقبال غیرقابل باوری برای من روبرو شد (بیشتر از دوهزار و پونصد تا دانلود فقط از سایت خودم) و این باعث شد که احتمالا رادیو رو ادامه بدیم.

و حالا هنوز از در نیومده تو، یک شماره غیرعادی: یکساعت و پونزده دقیقه و سی و پنج مگ فایل، بستری شده برای یک مصاحبه طولانی با ناصر تقوی در مورد سینگولاریتی تکنولوژیک و مفاهیم پیرامون اون. اگر شما هم مثل من از سینگولاریتی تکنولوژیک، کروزویل، دانشگاه سینگولاریتی، نانوربات‌های کارگذاشته شده داخل مغز و آینده زیبای دنیا چیزی نشنیدین و البته اگر جرات هم دارین که وارد دنیای علمی-تخیلی واقعی بشین، پادکست رو گوش کنین:

شماره یک رادیو گیک (سینگولاریتی) را از اینجا بشنوید:

[audio:http://jadi.net/audio/jadi-net_radio-geek_001_singularity.mp3]

یا از اینجا دانلود کنید و اگر به دلیلی نامشخص، کشورتان رادیوگیک را سانسور می کند، از در پشتی وارد شوید (:


آرس اس اس رادیو گیک

پ.ن. پادکست دردسرهای خودش رو داره. در متن گفته شده که دیپ بلو سال ۹۹ کاسپاروف رو شکست داد ولی بعدا ناصر گفت که عدد صحیح سال ۹۷ بود (: حالا دو سال اینطرف اونطرف که فدای سرمون ولی بهانه ای شد یاد بکنیم از گری کاسپاروف که اونسال بازی رو باخت اما شرافتش رو حفظ کرد و خط مقدم مبارزه علیه دیکتاتوری درکشورش رو هنوزم ترک نکرده (: کف مرتب براش (:

پ.ن.۲. جالبی سینگولاریتی برای من این بود که به چیزهای دیگه معنی می ده. مثلا الان یک خبر دیدم مبنی بر اینکه «تا ده سال ديگر می توان مغز انسان را به بدن روبات پيوند زد» و این خبر قبل و بعد از شنیدن این مصاحبه برام معنیش متفاوته.

پ.ن.آخر. اگر اخبار سینوگلاریتی رو می خواین دنبال کنین از، گوگل پلاس ناصر تقوی شروع کنین.