در نبود پایرت‌بی از کجا تورنت هامون رو جستجو کنیم؟

دیروز پلیس سوئد به خاطر شکایت گروه‌های کپی رایتی، پایرت بی که یکی از بزرگترین جستجوگرهای تورنت بود رو تعطیل کرد. این سایت هنوزم برنگشته و در این مدت طرفداران تورنت باید راهی برای پیدا کردن فایل‌های تورنت مورد علاقه‌شون داشته باشن.

تورنت روشی است برای دانلود فایل‌ها. این روش هم برای سیستم‌های قانونی رواج داره و هم برای کپی فیلم، سریال و نرم افزارهای کپی شده. یکی از کلاینت‌های بسیار خوب برای استفاده از سیستم‌های تورنت، uTorrent است.

در این مطلب اول به سه موتور جستجوی عمومی نگاه می کنیم و بعد به موتورهای جستجوی تخصصی.

جستجوگرهای جایگزین بیت تورنت

کیک اس تورنت یکی از اصلی‌ترین موتورهای جستجوی تورنت است. تعداد غیرقابل تصوری تورنت در اینجا وجود داره و همچنین کامنت ها باعث می شن انتخاب بهتری داشته باشین. همچنین قبل از دانلود می تونین فایل‌های داخل تورنت رو ببینین یا اصولا از یکی از یک میلیون تورنت مورد تایید دانلود کنین تا مطمئن بشین پهنای باندتون حروم نمی شه. لینک‌های کمکی: کت پروکسی، کت پایرت پروکسی، کام این

تورنتز هم یکی دیگه از موتورهای جستجوی بزرگ تورنت است که تقریبا ۱۴ میلیون تورنت رو براتون پیدا می کنه. یک مشکل این سایت اینه که خودش فایل های تورنت رو نداره و شما رو برای دانلود به سایت‌های دیگه منتقل می کنه.

تورنتز.تو هم یک متاسرچ است، یعنی موتور جستجویی که موتورهای دیگه رو می گرده. پس اگر چیزی رو اینجا سرچ کنین احتمالا می تونین به تورنت های داخل سایت های بالا هم برسین. یک مزیت این سایت اینه که می تونه جستجوهای شما رو نگهداری کنه و بعدا ازشون استفاده کنید.

جستجوگرهای تخصصی تورنت

ایزی تی وی یک موتور جستجوی تورنت تخصصی برای هر چیزی است که ممکنه توی تلویزیون دیده باشین. شوها، سریال ها و حتی اخبار رو می تونین اینجا پیدا کنین.

کودا.اف.ام موتور جستجوی تخصصی تورنت برای موسیقی است که برای هر تورنت اطلاعات خوبی در مورد آلبوم و خواننده و غیره هم ارائه می ده. اگر دنبال جایی برای دانلود موزیک هستین، اینجا بهترین محله.

تیک اف ام که خواهر ناتنی کودا.اف.ام. است، جاییه برای سرچ تورنت فیلم. علاوه بر رابطه کاربری ساده، Take.fm مدعی است که همه تورنت هاش تمیز و تست شده هستن. در حال حاضر فیلم‌ها چندان زیاد نیستن ولی انتظار می ره رشد بسیار سریع باشه.

نیاتورنت اگر اهل اینمه‌های ژاپنی باشین احتمالا همین الان هم اینجا رو می ‌شناسین. رنگ‌ها در این سایت مهم هستن و تورنتی که سبزه یعنی آپلود کننده‌اش مورد اعتماده و تورنتی که آبیه یعنی بهترین نسخه موجود از این اثر است.

تورنت باتلر هم یک جستجوگر تخصصی تورنت فیلم است که البته اخیرا شوهای تلویزیونی رو هم به مجموعه اش اضافه کرده. برگ برنده باتلر تورنت های تایید شده و فیلم‌های کوتاهی است که از هر فیلم به همراه مشخصات فیلم در سایت قرار می ده.

دانلودهای شادی داشته باشین.