سایت انتقال پول دیجیتال، برای جلب مشتری داره ۵۰ سکه به هر کس که ثبت نام کنه می ده

پول های دیجیتال که دنیا رو برداشتن ولی هنوز تبدیل ارزهای مختلف به همدیگه خیلی راحت نیست و نیازمند پرداخت سودهای نسبتا زیاد به صرافی ها است. حالا سایت WCX یک ایده جالب زده: راه اندازی یک سایت جدید با سود کم و مشتری زیاد. سود کم که در اختیار خودشونه ولی چطوری به سود زیاد می رسن؟ روششون اینه که به هر کس که توش ثبت نام کنه،‌ ۵۰ سکه خودشون رو بدن و اگر از لینک معرفی شده یک نفر ثبت نام کنین،‌ ۵۰ سکه دیگه هم به ارائه دهنده لینک داده می شه. بعد از اول سپتامبر، این سکه ها قابلیت تبیدل شدن به بقیه ارزها رو خواهند داشت. یک جور تلاش هوشمندانه برای تبدیل شدن سریع به یک مرکز بزرگ تبادل ارز دیجیتال.

برای منم اولش خیلی عجیب بود و حدس زدم کلاه برداری است ولی خب نیست. البته می دونیم که اصل دوم جادی می گه پول مجانی جایی پخش نمی شه ولی ظاهرا این دوستان تصمیم گرفتن اینکار رو بکنن. پس ماجرا چیه؟ خب در واقع پول اینها الان هیچ ارزشی نداره. وقتی همینطوری پول بدین، ارزشش پایین میاد. دقیقا اتفاقی که زمان احمدی نژاد افتاد. این سکه هم احتمالا ارزش زیادی نخواهد داشت مگر اینکه آدم ها چون دارنش،‌ شروع کنن ازش استفاده کنن و از اونطرف صاحب ماجرا دلار قابل قبولی پشت ماجرا بذاره که به عنوان پشتوانه سکه های خیالی اش کار کنه.

به هرحال. من تصمیم گرفتم اکانت باز کنم و ۵۰ تا سکه داشته باشم تا شاید‌ روزی به دردی خورد. شما هم اگر خواستین می تونین از لینک معرفی شده توسط من ثبت نام کنین و بعد از تایید ایمیل، ۵۰ تا سکه خودتون بگیرین و ۵۰ تا هم به من رسه (: از اینکه پولدار نمی شیم ولی من همیشه فکر می کنم اگر روزی پولدار شدم، احتمالا دقیقا همین کارهایی رو می کنم که این روزها دارم می کنم و این روزها همه فکر می کنن «اگر اون زمان که بیت کوین اومد…» ((:

توجه: قرار نیست اینجا هیچ پولی خرج کنین یا سرمایه گذاری کنین. اصلا معلوم نیست چیه و چی می شه. تنها کار منطقی باز کردن اکانت است