ان اف سی قابل برنامه نویسی سامسونگ: تک تایل

دیروز سامسونگ یکی از محصولات فوق العاده اش را به بازار عرضه کرد. چیزی که بسیاری گیک‌ها را شدیدا خوشحال خواهد کرد: برچسب‌هایی به نام تک تایل؛ حاوی ان.اف.سی.های قابل برنامه ریزی.

ان.اف.سی. که مدتی است معرفی شده هنوز کاربرد روزمره‌اش را در زندگی ما پیدا نکرده اما این برچسب‌ها به علاقمدان اجازه خواهند داد تا این تکنولوژی را در زندگی شان وارد کنند. حالا هر کس می‌تواند با دادن ۱۵ دلار یک بسته ۵ تایی از این بسته ها را بخرد و با استفاده از برنامه ارائه شده برای گوشی‌های سامسونگ، آن‌ها را برنامه نویسی. این برنامه معمولا یک «عمل» است که در زندگی عادی کمتر از یک دقیقه وقت شما را می‌گیرد؛ مثلا روشن و خاموش کردن وای فای گوشی. شما می‌توانید یک یکی از برچسب‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که وای فای گوشی شما را خاموش کند و بعد‌ آن را پشت در خانه بچسبانید تا هر بار موقع بیرون رفتن فقط گوشی خود را به آن نزدیک کنید و با وای فای خاموش از منزل خارج شوید.

یا شاید ممکن است صاحب یک کافی شاپ، آن را طوری تنظیم کند که هر مشتری با وارد شدن و گرفتن گوشی در جلوی آن، در شبکه اجتماعی Foursquare ورودش به کافی شاپ را چک این کند یا حتی یک پسر خوب، آن را روی میز کار شرکت اش بچسباند و برنامه ای به آن بدهد که با هر بار رسیدن به شرکت و نزدیک کردن گوشی یک اسمس به طرف مربوطه بفرستد که «عزیزم! به سلامت به شرکت رسیدم».

برای دیدن سایت تک تایل به این لینک مراجعه کنید.